Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-09, 09:07   #8
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nedlastning av film og spill til eget forbruk vs. salg

Jeg synes det er hakket verre å selge videre, for da tar man kunder som i utgangspunktet er villige til å betale for et produkt og så tar man den fortjenesten istedet for at det går tilbake til industrien.

Når det gjelder nedlasting så synes jeg at dersom man har tilgang til serien gratis via TV, så er det ikke umoralsk å laste den ned. Men om man ellers hadde kjøpt serien så er det ikke riktig å laste ned. Jeg gjør det selv innimellom og skulle virkelig ønske at det fantes en måte man kunne kjøpe episoder av TV-serier lovlig med det samme de hadde blitt sendt. Det er ikke aktuelt å vente over ett år for å kjøpe dem lovlig, selv om jeg gjør det på de beste seriene for jeg ønsker faktisk å støtte de som lager gode TV-serier med penger, jeg vil at det skal være lønnsomt å lage gode TV-serier.