Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-06, 08:12   #34
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damer med eple-fasong. (Slankere ben enn overkropp)

Jeg liker heller ikke omslagstopper. (Har nå erkjent at jeg er et eple.) En ting som fungerer bra er topper som strammes under brystet, og faller løst over magen. Jeg er veldig usikker, men jeg lurer på om det kan hete empireliv? Denne kjolen, som Angelique har lagt ut til salgs, innbiller jeg meg at ville passet min fasong. Den ser ut til å sitte løst over livet, samtidig som den fremhever bysten.



Det verste jeg ser er når man lager seg bulker. Stramme topper over bukse som er for stram rundt livet. Det er MANGE epledamer som kjører den stilen. Det er fryktelig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat