Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-09, 12:41   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har sett dette?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har hatt en sånn vegg med masse forskjellige rammer. Rammene var ganske like i størrelse da.

Og med samme bilde i? Var det kult?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hva med flere bilder som egentlig er del av et stort et? Altså et svært bilde på en måte klippet opp? (det har jeg hvertflal sett og det var fint )

Eller at alle bildene er neeeesten like, flere bilder fra samme bildeserie f.eks?

Flere bilder som er en del av et stort er nok ganske uaktuelt. Også tenker jeg at det å fylle veggen sin med like rammer i ryddig mønster er liksom kunst nok i seg selv. Det bør ikke være så veldig bråkete eller kravstort det som er inni rammene, om du skjønner.

Jeg tror jeg har landet på at rammene skal være fyllt av kirsebær. Enten like bilder, eller med små variasjoner.
Jeg gleder meg!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat