Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-06, 15:38   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damer med eple-fasong. (Slankere ben enn overkropp)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Enig i det, hvertfall til et visst punkt. FOR trangt blir sjelden særlig bra.

Men angående omslagsfasong, er ikke det egentlig litt lite flatterende hvis man har eplefasong? Ihvertfall hvis det gjelder litt tykkere plagg som strikkejakker og sånt, da får man jo et ekstra lag som fyller opp rundt livet med omslagsklær. Jeg føler ihvertfall at noen omslagsklær gjør meg tykkere rundt livet, og jeg har fortsatt litt midje og ikke eplefasong.

Jo, det er litt avhengig av stoffet. Blank silke er heller ikke tingen om man er litt rund over magen, min svigermor prøvde seg her forleden med en blank silkebluse og det så litt discokuleaktig ut.

For trangt er sjelden bra uansett.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat