Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-06, 15:26   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damer med eple-fasong. (Slankere ben enn overkropp)

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Å "lage" en midje er vel egentlig tingen når man ikke har en (jfr motepolitiet). man ser faktisk tynnere ut når man kler seg litt trangt enn når man tar på seg telt.

Enig i det, hvertfall til et visst punkt. FOR trangt blir sjelden særlig bra.

Men angående omslagsfasong, er ikke det egentlig litt lite flatterende hvis man har eplefasong? Ihvertfall hvis det gjelder litt tykkere plagg som strikkejakker og sånt, da får man jo et ekstra lag som fyller opp rundt livet med omslagsklær. Jeg føler ihvertfall at noen omslagsklær gjør meg tykkere rundt livet, og jeg har fortsatt litt midje og ikke eplefasong.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat