Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-09, 11:47   #275
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Og han liker å snekker og er akkurat ferdig med å bygge stor dobbelgarasje til oss..

Det er jo noe som må taes med i fordelingsbrøken. Hvis han gjør mye snekkerarbeid til "familien", så syns jeg det er naturlig at partneren tar en større del av det daglige husarbeidet for å veie opp.

Og som Esme sier, det er ikke vits i å dele på alle oppgavene. Jeg liker å vaske klær og ha et veldig rent bad, jeg elsker å lage mat, men virkelig hater å rydde i leker, på stua, brette klær og støvsuge. De oppgavene syns sambo er helt OK.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat