Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-09, 11:31   #267
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Og at skal man gjøre noe, så er det nok ja ,best å ta det nå!! Men hvordan, ja det er for meg et spm, for jeg HAR virkelig prøvd i 8år!

Etter min erfaring er det ikke noe vits i at vi deler på samme plikten, da blir det bare tull med når man skal gjøre det og slikt. Vi gjør det heller sånn at jeg vasker alle klærne som jeg synes er ganske ok jobb, og han vasker gulvene. Da kan man bli enige på forhånd hvor ofte gulvene skal vaskes f.eks og da er det ikke noe spørsmål om når man skal gjøre det. Jeg har altså stor tro på at man har hver sine plikter.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat