Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-09, 01:25   #13
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når vi voksne flyr alene ...

Jada.. Jeg har aldri vært redd for å fly, eller hatt den minste tanke om at noe fælt kunne skje når jeg var ute å fløy før. Men, på min tredje flytur med poden (bare jeg og han) tok panikken meg i flysetet. Alle mulige tanker om hva som kom til å skje om vi måtte nødlande, hvis flyet kræsjet, på stakkars mannen som skulle sitte igjen alene, på at da ble poden aldri gammel osv.osv.osv.

Jeg klarte å ta meg sammen da, og det må jeg bare fortsette med. Jeg kan ikke la slik irrasjonel tankegang hindre meg i å reise med fly, så jeg får bare kvele det hele.

Da vi fløy alle tre tenkte jeg ikke katastrofetanker i det hele tatt. Jeg er av typen som legger hele min lit på min bedre halvdel og tenker at han kommer til å redde mini (og meg) om noe skulle skje. At han tar kontrollen når jeg står og får panikk e.l.