Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-06, 00:37   #71
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?

Jeg har skuret badet, intet mindre. Det var sterkt nødvendig og på høy tid, men to uker før jul går det rett inn på listen over "ting jeg har gjort til jul". :glorie:

Teomannen har masse ferie til gode og begynner juleferien sin uke før jul i år. Han planlegger å vaske kjøkkenet og stua den uka. I tillegg skal vi prøve å toppe fjorårets pepperkakehus.

De fleste julegavene er innkjøpt, og jeg har nesten bestemt meg for hvilket bilde jeg skal bruke til julekortet.

Jeg har bakt én sort kaker og skal bake én sort til på fredag. Dessuten har jeg fått en kakeboks av mamma, og svigermor skal sende en kasse med julemat. Joda, "jeg" er ganske bra i rute.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat