Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-09, 12:31   #172
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Sunniv@, her.

Smak er dessuten ikke alltid en kollektiv greie. Er mange av oss som ikke gidder å følge saueflokken.

Jeg vil påstå at de som argumenterer ut fra funksjon og det praktiske har tenkt mer gjennom sin smak enn dem som kun tar valg basert på sine umiddelbare følelser rundt utseende.

Det finnes helt sikkert mange som har denne vognen til tross for at den ikke oppfyller deres behov like bra som en annen vogn. De har da valgt basert på utseende og kanskje status. Samtidig er det mange som kjører rundt med tradisjonelle firhjulinger, som rent praktisk hadde hatt mer nytte av en Xplory. Jeg kritiserer hverken den ene eller andre typen vogn. Jeg etterlyser bare at folk tenkte litt gjennom valgene sine og ikke henger seg så veldig opp i image og hvilke signaler en sender ut.

__________________


Sist redigert av AprilRyan : 02-02-09 kl 12:36.
AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat