Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-09, 10:21   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Når er man tilgitt?

Jeg sa noe som ble helt feil i tråden om den gutten som døde etter å ha fjernet mandlene.

Bakgrunnen for at jeg sa det jeg sa var at det på den tiden ikke var noen i tråden som kjente ungen - det var sånn sett foreløpig ikke en så personlig tråd som det er blitt nå. Derimot var det en der som gruet seg til å legge barnet sitt i narkose om noen få dager.

Og det var der jeg bommet da. Jeg skulle liksom trøste, og ja, la meg bare summere at det ble dødsteit og innmari smakløst.

Så fikk jeg da også mitt røde bær og klar beskjed om at det går ikke an, samt anbefaling om å rydde etter meg.

Jeg ba selvsagt om unnskyldning. Jeg liker ikke å støte folk og det var ikke meningen heller. Og selvsagt ryddet jeg i tråden etter meg også og fjernet hele greia.

Men fremdeles får jeg altså sinte prikker for det som sto der opprinnelig?
Hva skal man mer gjøre når man har gjort en feil enn å beklage og rydde etter seg og lære til en annen gang?

Ikke at jeg ikke tåler noen røde prikker, det går greit. Men av interesse - når du dummer deg ut på fp, hva er forventet av opprydning etterpå?

  Svar med sitat