Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-06, 13:34   #1
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

"Simpel" gave?

Etter en tur på Christiania Glasmagasin kom jeg hjem med 3 glass med Holmsen's brente mandler. De kostet en snau hundrings hver, og jeg tenkte at det var fint å gi som en oppmerksomhet til personalet på bhg.-avdelingen til Ener'n.
Nå var jeg nettopp innom Rema 1000, og der har de jammen de samme glassene (og selvsagt billigere). Og da slår jo tanken meg at de kanskje har sett glassene der, og tenker sitt om en gave fra Rema? Vil jeg bli sett på som smålig, eller er det helt ok?

Glassene virket plutselig ikke særlig "ekslusive" etter å ha sett dem i kassevis på Rema, liksom...

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat