Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-06, 09:32   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.822
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?

Skal vi se...

Vi har bakt pepperkaker, sandkaker og konjakk-kaker. Tenkte å bake Drømmer etter oppskrift fra Nenne neste helg.
Huset er rengjort, det er ryddig, jeg har julepyntet det meste (tar siste rest sammen med juletreet), treet skal finnes og hogges på skogtur neste søndag og de aller fleste gavene er innkjøpt...
Ganske bra, vel?

Det står igjen ganske viktige ting da, som å lage medisterkakene (vi lager dem i forkant og fryser dem) samt å kjøpe inn ribba og kalkunen.
Vi skal være 11 stykker her hjemme og mannen jobber til 16 julaften, så jeg burde vel lage en plan på hvordan jeg skal ro det i land...

Tror jaggu jeg blir ferdig i år også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat