Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 23:27   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og Kypros

Jeg har ikke erfaring med akkurat noen av de hotellene du henviser til, men jeg hadde uten tvil dratt til det på Kypros. På Kreta kan dere risikere og få regn og dårlig vær 1 uke, mens på Kypros er det mye mer solsikkert, varmere i lufta og varmere i sjøen enn Kreta midt i oktober.

Det så jo fint ut det hotellet på Kypros. Jeg har vært i nærheten av Protaras en gang (ikke bodd), men vi dro dit for å gjøre et eller annet, men jeg klarer ikke å huske hva det var i farta. Men jeg kjenner igjen navnet på byen og husker at vi har vært innom der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat