Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 20:36   #38
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fjerner man best hudorm?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Husk å skumme peelingen godt opp med vann, det er et pulver, og om man ikke skummer det opp blir det veldig hardt til huden

Lurt å kjøpe i USA da!
Og produktene er jo supre å kombinere med andre merker, så hold deg til kremen din hvis du syns den funker bra for deg. Ingen vits i å bytte ut noe som funker

Det skal jeg huske, å skumme opp. Jeg har prøvd ganske mange forskjellige hudkremer og denne er den beste for meg som jeg har prøvd på mange år Jeg tror at jeg skal gå til salong med Dermalogia i Mimi og få noen tips der på hva som passer til akkurat min hud.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat