Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 11:52   #14
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere fra Oslo, hvordan er det å bo på Galgeberg/Vålerenga?

Jeg er ikke fra Oslo, men den gang vi var unge og barnløse bodde vi på Ensjø, rett ved siden av jernbanen. Det var absolutt ikke noe problem i forhold til støy, togene går såpass sjelden. Jeg ville vært mer tvilende til å bosette meg ved siden av tbanen på bryn.

Vålerenga/Ensjø/Galgeberg/Helsfyr/Kampen/Etterstad er kjempesentrale og hyggelige områder som inneholder alt man trenger. Det er også veldig varierende, alt fra små eneboliger til helt nybygde blokker.

Det er få steder som har så bra kollektivtransport; 37-bussen til byen, 400 og noe mot Alnabru og Ikea på Furuset, 5 forskjellige tbaner, og gangavstand til byen. Husbonden jobbet i Nydalen da vi bodde der.