Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 11:31   #11
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere fra Oslo, hvordan er det å bo på Galgeberg/Vålerenga?

Jeg bodde på Tøyen i 4 år med barnehage på Vålerenga. Vi trivdes veldig godt, men flyttet ut av byen for litt over 1 år siden. Det var i hovedsak pga. plassproblemer men også på grunn av skolesituasjonen. Vi sognet til en av problemskolene og i Oslo og tok ikke sjansen på det. Når man flytter til Galgeberg/Vålerenga så flytter man til indre Oslo øst på godt og vondt. Et fantastisk sted, levende miljø og mange morsomme folk og bli kjent med (hei, hei Skilpadda og Benmurphy!). Men man får også med seg mye svevestøv, en del kriminalitet og bråk til alle døgnets tider. Det er prisen man må betale for å bo midt i byen, det plaget ikke meg nevneverdig mens vi bodde der men det er deilig og kunne slippe ungene ut og leke for seg selv her vi bor nå. Det kunne vi ikke på Tøyen.

Vålerenga er atskillig roligere enn Tøyen hvor vi bodde så dersom man finner et hyggelig sted og bo der så ville jeg ikke nølt. Prisene er høye der dog, det er et veldig populært sted og bo.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat