Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-09, 22:07   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.334
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg er litt mer skeptisk til Dobermann, som tross alt er avlet som vakthund, akkurat som jeg er skeptisk til Schäfer ...

Men, en av mine kjepphester når det kommer til hund, er at ingen hunder, uansett rase, er familiehunder/barnevennlige. Det er noe de blir gjennom sosialisering i familien og opplæring. Valpekurs hos en seriøs klubb eller hundeskole burde være obligatorisk for å få kjøpe valp.


Enig med deg der. Jeg tenker det samme om Shäfer og Dobermann, samtidig har begge de rasene kvaliteter jeg er ute etter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat