Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-09, 14:32   #103
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Poenget er jo ikke at man MÅ dele på det - det finnes selvsagt situasjoner hvor det egner seg best at en gjør begge deler - men at dere sammen er ansvarlig for å finne en løsning.

Nettopp! Når jeg var student leverte og hentet jeg betydelig oftere enn sambo, jeg hadde tid til det, og sambo måtte jobbe litt ekstra for at hjulene i familien skulle gå rundt. Men da var vi enige om det, det var ikke noe han sa han ikke kunne fordi han ikke hadde lyst.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat