Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-06, 08:10   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjøper julegavene?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

guniss, hvis man gjør det fordi man har lyst, er det selvsagt noe helt annet. Jeg klarer bare ikke å sette meg inn i dette min-mann-klarer-ikke-syndromet. Men det er vel meg som er rar. Igjen.

Jeg har jo vært sykmeldt i hele høst, så da har jeg hatt litt bedre shoppingtid også Enn han som jobber 100%. Så da har det liksom falt seg naturlig. Men i fjor dro vi og kjøpte gaver sammen.

Det er ikke sånn at han ber om å få slippe. Og jeg vet han godt klarer det (gjorde jo det før han ble sammen med meg og ) - men jeg synes julegaver er en fin unnskyldning til å dra på shopping

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat