Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-09, 23:49   #19
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan hadde dere klart dere i et 1800-talls hushold?

Hm. Hogge ved og kløyve hade gått bra. Melking helt greit. Dyrke og sånn - greit. Slakting.... vel. Jeg har vært med på slakting og partering etter gammelmåten, samme med klipping av sau med håndsaks etc, men hvor bra det hadde gått i praksis... jeg er jammen ikke helt sikker. Så må man jo slå gress og hesje det opp, ta det inn, få det kjørt i hus når tørt. Man må bære inn vann, fyre for å få varmvann...

Uansett - dette må være skrekkelig tungt! Ikke noe jeg ønsker meg nei . I det hele tatt tror jeg ikke det hadde gått så veldig bra.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat