Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-09, 17:43   #95
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu (Nrk)

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Jeg ble også veldig fascinert av disse menneskene, og bestemte meg for å google litt. Jeg kom over en blogg med en beretning så lang og detaljert som et vondt år, der en WWOOF-er forteller om hvordan de ble behandlet på gården og arbeidet de måtte gjøre. Jeg anbefaler alle som gidder å lese, selv om det er ganske langt.

Jeg brukte halve natten på å lese. Veldig interessant! Jeg så programmet først på nett-TV og må si jeg ikke ble så veldig overrasket. Hun gjorde nemlig ikke spesielt godt inntrykk på meg. Jeg fikk fanatisme-vibber, og det er jeg ikke spesielt glad i.


Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hakadal? Var det ikke Vinje i Telemark da??

Joda. Jeg synes jeg så noen skrev Hakadal i begynnelsen av tråden, men nå har jeg som sagt sett programmet.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat