Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-09, 15:13   #9
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blomster for dummies?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Fredsliljer tåler det meste. Jeg bare vanner min når den henger med bladene. Den blomstrer året rundt.

Fredsliljer overlever uansett. Vi fikk en normalt stor da eldste ble født for snart 7 år siden, og den lever enda. Den er blitt oppdelt og pottet om mange ganger, og mine venner lurer stadig på hva slags opphav dette vindunderet har Ikke vet jeg, men den vokser og blomstrer ofte, vanner ofte på sommeren, på vinteren vannes den når den ser tørst ut.

Ellers er jeg ikke så flink med blomster, men etter at vi flyttet inn i dette huset, har orkidèene mine overlevd, visstnok fordi de står rett plassert i østvendte vinduer.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat