Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-06, 13:44   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noahs ark og julekrybber..

Jeg har ingen problemer med å kjøpe slike ting, og jeg er ikke religiøs. (ikke pr definisjon, hvertfall)

Faktisk hadde jeg en lang prat med sju-åringen min om dette i går kveld. Hun er i tvil om hun skal definere seg som kristen eller ikke og da sier jeg at dette må hun finne ut av selv.
Da svarer hun enkelt: "Men hvis jeg liker julekrybba vi har i vinduet, betyr det at jeg er kristen?"

For meg er bibelhistorie på lik linje med annen historie, derfor har jeg ingen problemer med å kjøpe Noas Ark eller julekrybber til barna mine.