Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-06, 13:40   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Noahs ark og julekrybber...

Ser at mange er så begeistret for Noahs Ark.
Det er jo veldig søte leker i tre osv..

Jeg er ikke kristen og utmeldt av statskirken, og har med meg en oppvekst uten særlig religiøst innhold. Men mine foreldre har alltid sørget for at vi har fått med oss tradisjonene, med sans for kirkebygninger , musikk osv.. og den historiske delen av kristendommen.

Jeg har studert rel.vit og er særdeles interessert og åpen med hensyn til religioner, selv om jeg selv ikke er troende.... TRODDE JEG DA... helt til nå.. for jeg merker jeg har problemer med å kjøpe Noahs Ark og Julekrybbe til lillemor!!! Dette hadde jeg ikke trodd om meg selv liksom..

Er det andre som har problemer med dette? Er jeg rar..? Jeg vet ikke helt hvorfor , hun vil jo ikke skjønne på lenge hva det dreier seg om , og jeg synes bibelhistorien er en spennende lesning (selv om jeg ikke tror) og vil gjerne at lillemor skal ta del i kulturarven vår. Og når hun blir gammel nok få finne ut av sin egen tro..

Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, men egentlig var det vel fordi jeg er så overreasket over meg selv akkurat på dette punktet.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat