Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 03:34   #307
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Noen som har hatt rene bag-vogner da?
Er de veldig store å ta med seg eller?

Og vil dere anbefale vogner man kan bruke bilstolen på? Eller er det bare tull?
Hvordan gjør dere det da når dere skal i butikken feks? Tar dere bilstolen i handlevognen? Eller begynner dere å styre med å ta ut vogn og flytte over babyen...
Vogn på butikk må vel uansett være vanskelig? Med varene tenker jeg...

Hærre... så mange ting det blir å tenke på plutselig....
Har bare tenkt på meg selv i 30 år jeg..... Høres jo forferdelig egoistisk ut da, men har aldri trengt å ta hensyn til en liten en i alle fall

Jepp, jeg har hatt Simo Classic, og mener det er den ultimate vintervogna for de som er mye ute og går, og bruker vogna til å frakte hjem varer.

Den er DIGER innvendig, den aller største du får. Gooooood plass til både madrass og voksipose, og enda får man pynte-/vindtrekket på.
Under får du plass til MASSE varer, jeg nekter å tro at noen andre vogner kan måle seg med hvor mye som går under Classicen.
Den er veldig god på snøføre, særlig skavlete og vanskelig føre.

Noen synes jo den er fæl, men noen synes jo buggis er fælt, så det er vel en smakssak.
Den veier jo mye, da. Man må vel kanskje ikke være en pingle, da kan den nok bli for massiv.

Jeg digga min sånn vilt, og skal ha ny. Samtidig skal jeg ha en lettvogn, kanskje en Quinny med Dreami eller noe annet jeg faller for. Greit å ha ei lita vogn i bilen, men faen så fint å ha bagvogn første 6-12 månedene.

Inka er ikke aktiv   Svar med sitat