Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-06, 08:55   #13
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fartsbot eller ikke?

Dette har jeg ikke vært borti, så jeg aner ikke. Var det 80-sone? Jeg er litt spent selv på om det kommer bot i posten til meg. Jeg kjørte Ring 3 for et par uker siden, og der var hastigheten satt ned til 60, gitt. Det var tett trafikk og jeg måtte inn i høyre felt fordi jeg skulle ha neste avkjørsel, og i høyre felt kjørte de utrolig tett. Ingen ville slippe meg inn, så jeg måtte gasse på bittelitt ekstra for å passere bilen til høyre for meg for å finne en luke. Akkurat i det jeg legger meg inn (i ca 70) så ser jeg fotoboksen. Eh. Den ene gangen safran kjører for fort så må hun gjøre det forbi en fotoboks.