Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-06, 23:48   #19
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ehhh.. er det jul snart?

Jeg har bare så vidt startet. Kom litt i gang tidligere i høst, da jeg begynte å tenke på at det kunne bli vanskelig med handling når vi hadde baby i huset. Men så glemte jeg det bort. eller kanskje jeg fant ut at det var vanskelig å handle med bekkenløsning i kroppen også. Skal gi gavehandlingen et nytt forsøk i morgen. Mannen og jeg er ikke helt eninge om hva vi skal handle til de forskjellige. Nå har vi litt tidspress på oss, siden svigerforeldrene mine er kommet nedover for en liten babytitt. Håper de skal kunne ta med seg et gavedryss nordover. -Men da må vi handle hele den biten av gavehaugen i løpet av i morgen og lørdag. Klarer vi det, tro? Ellers har jeg forberedt meg litt med å avtale at vi ikke handler voksengaver til søstra mi og mannen. Da ble det to mindre å skulle finne på noe til.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat