Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-09, 14:09   #23
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unisexdo - fungerer det?

@Alle: Mye gode forslag her!

Jeg får se om jeg finner en kul tegneserie eller vits om problemet, og se om det hjelper å henge den på døra. Prøve med det gode før jeg innfører forbud mot ståtissing, lizzom.

Det har ikke vært noe her før, det er en renovert etasje i et bygg der de andre etasjene har kjønnsdelte doer. I forhold til påbud er det gjerne godt nok at man kan gå opp en etasje og finne do for eget kjønn om man skulle være paragrafrytter. Jeg driter jo i hvilken do som brukes (pun intended) uansett skilt, men foretrekker litt mindre griseri.

Bytte ut mennene kan bli et problem, jeg vet faktisk ikke hvem de er. Vi har ikke vært i bygget så mange dagene. Det er en stor arbeidsplass og ingen menn i min del av lokalet, synderne er fra andre siden av ganga eller noen som har brukt etasjens møterom.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat