Tråd: Snåsamannen
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-08, 10:02   #1
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor han skal bruke så utrolig mye tid og krefter på dette, for det har han jo gjort, uten å få noe igjen for det økonomisk, om det ikke skulle være for at han vil hjelpe folk. Og at han kan det. Han har viet sitt liv til dette, uten å i grunn få noe igjen. Og det synes jeg er stort, iallefall større enn å være spåkone i Dagbladet og ta 40 kr minuttet.

Jeg forstår ikke helt sammenhengen her. Det er mange mennesker rundt om i verden som hjelper andre- helt uten å få igjen noe som helst for det. Det er til og med mange som gjør det uten å noensinne bli nevnt i media eller skrive bøker eller bli lagd dokumentarfilmer av.

Noen mennesker er genuint opptatt av å hjelpe andre og å være der for andre og all ære være dem for det.

Det betyr på ingen som helst måte at Snåsamannen har evner eller krefter av noe "overjordisk" slag. I tillegg så tror jeg helt klart at han tror på evnene sine selv, og derfor gjennomfører det han føler at hjelper folk uten å ta betalt for det. Det står det virkelig respekt av, helt klart, men det beviser på ingen måte at han faktisk klarer å helbrede.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat