Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-08, 21:04   #219
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Ok da, en spissformulering. Det var kanskje en overdrivelse, jeg fikk inntrykk av at du har en veldig klare oppfating av hva som var god og dårlig kvalitet, mens jeg i min verden føler at ekstremt mye, for ikke å si det aller meste, havner i en halvgrå masse i midten, og at skillene ikke alltid er så tydelige. Jeg er enig i at det finnes en del kriterier for objektiv bedømming av musikk, samtidig tenker jeg at musikk skal røre noe i deg, sette følelser i sving, og da bør man være litt varsom med å være for kategorisk.

At barna får høre Jokke har jeg ingen tanker rundt, jeg har en mann som aller helst spiller AC/DC for mine.

Samtidig får jeg avsløre at jeg ikke har lest alle trådene. :synder:

Les hele tråden du.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat