Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-08, 11:34   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...

Jeg er nok veldig enig med AC, Teo og Scarlett i denne diskusjonen, det finnes kvalitet og det finnes dårlig kvalitet. Men utover det så "praktiserer" jeg ikke noe av mine egne musikkpreferanser på ungene. Kanskje de er for små enda, kanskje jeg rett og slett ikke er slik som person. Men mannen min og jeg hører jo mye på "vår" musikk, og det meste av det vil jeg påstå er kvalitet. Jentene hører mye på sin egen musikk, og der er det ymse, noe av god gammel kvalitet og noe nytt ikke så godt kan man si. De hører jo på vårt også, uten at vi snakker så mye om hverken det ene eller det andre.

Jeg elsket smurfeplata mi med Geir Børresen i 1979, det har ikke hindret meg i å bli både Dylan, U2, Jokke og Raga-fan etterhvert. Derfor tar jeg ikke så tungt hva de hører på for øyeblikkert.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat