Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-08, 21:08   #162
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...

Det er ikke lett å definere kvalitet på musikk. Mange har prøvd, og mange har laget utallige lister som har blitt diskutert sønder og sammen. Det betyr ikke at ikke det går, bare at det ikke er enkelt.

Teofelia og jeg har en noenlunde sammenfallende definisjon på musikalsk kvalitet, selv om vi langt i fra liker samme type musikk (så vidt jeg vet). Dette med originalitet og nyskapning er essensielt, og også at det utvikler musikken videre. Det må være noenlunde flinke folk musikalsk sett, synes jeg, men det må på ingen måte være pent.

Noe er lett å kjenne igjen som kvalitet med én gang, noe må rett og slett stand the test of times. Jeg har ingen problemer med å finne eksempler på kvalitetsmusikk jeg ikke liker, og ei heller å finne musikk jeg liker som egentlig ikke har høy kvalitet. Og jeg synes det er litt rart at man ikke kan se det; ikke som i "du er domm"-rart, men som i "vi ser jammen ulikt på verden"-rart.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat