Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-08, 19:39   #36
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...

Jeg kan virkelig ikke se problemet. Vi har hatt til sammen 4 år med intens Sabeltann-periode her i huset og yngstemann holder nok et par år til.
Yngstemann er i rolle som Sabeltann så¨og si hver eneste ettermiddag - vi andre får tildelt statistrollene på skuta (----> sofaen) og det er heldigvis helt greit at Langemann (----> undertegnede) leser avisa og drikker kaffe.

Sabeltann spesielt og pirater generelt har vært en uttømmelig kilde til rollelek her i heimen og guttene fekter så og si hver dag. De er kjempeflinke til å "lekefekte" og de bruke akkurat passe kraft og unngår å slå for hardt på hverandre med imponerende presisjon.

Musikken er helt grei. Er ikke det meste av musikk knyttet opp mot barne-tv/barnefilm-helter lite imponerende? Absolutt til å holde ut.

Jeg tenker som så at når noe fenger de små så til de grader, så har det vel truffet? Jeg er takknemlig for all gleden og leken den svartmalte figuren har ført til her i huset.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat