Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-08, 20:17   #314
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Å hevde at disse gruppene ikke finnes, det synes jeg er litt rart.

Ja, det ville vært rart, men er det noen som har hevdet det, da?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har tenkt på denne hele veien til jobb, for det er flere nykommere som har nevnt dette med gruppetenking. Dette blir gjerne forsterket av signeringer som "Jeg er helt enig med Teofelia som vanlig. " og "Jeg trenger ikke skrive noe, for Skilpadda sier alltid det jeg vil si" osv.

Ja, jeg kan skjønne at veldig mye "inside"-kommentarer kan virke ekskluderende og også på andre måter negativt i forhold til nye. (En annen ting i den kategorien er den "kjærlige sarkasmen" jeg har snakket om før, som man ofte ser mellom gode venner her, men som kan misforstås helt av nye medlemmer, som lett kan tro at de sarkastiske kommentarene og latterliggjøringen like gjerne kunne vært rettet mot dem selv.)