Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 20:34   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Nå for eksempel så tenker jeg ganske ulikt Jessica og dragen. Jeg ser ikke noe galt/sårt med å stille spørsmålet: "Hvem tenker du veldig ulikt fra".
Og selv om det nevnes nick og slikt, så er jo det å tenke ulikt/likt som noen, ikke noe som har med liker/liker ikke å gjøre?

Jeg hadde heller ikke startet en slik tråd, men det er mest fordi jeg ikke lurer på det. Jeg ser hvem som tenker og argumenterer ulikt i de trådene jeg er i, og utover det funderer jeg ikke så mye på det. Men at det er noe ufint med slike tråder kan jeg ikke skjønne.