Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 18:37   #84
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Flaue" julegaver

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg var hos tannlegen i dag, og mens jeg satt på venterommet kom det en mann ut fra en tannlege og skulle betale i resepsjonen. Der stod det flere hyller med diverse produkter man kunne kjøpe, tanntråd og denslags. Det stod også en del bokser med elektriske tannrelaterte produkter, blant annet tannbørster som spilte musikk. Mannen stod og så på hyllen, og utbrøt at "jøss, nå kan jeg jaggu få unna julegavene mens jeg er hos tannlegen", og fikk med seg flere esker med syngende tannkoster. Dyre var de også, mangfoldige hundre kroner per eske. Jeg ble så fascinert at jeg antakeligvis stirret. Han var nok prototypen på en onkel som gir pussige julegaver.

Her ønsker guttene seg elektriske tannbørster til jul, og jeg tror i allefall 2 av dem ville satt pris på tannbørster som spilte musikk

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat