Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 11:14   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handler du e.l. på julaften?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Det kunne ikke falle meg inn å handle på julaften, ikke lille julaften heller for den saks skyld.
Jula for meg setter virkelig igang kvelden før lille julaften. Da er alt vi trenger i hus og jeg beveger meg ikke utenfor døra annet enn for å ake, lage en snømann eller annet gøy.
Julaften tilbringer jeg første del av i sofaen, med tegnefilmer, dyne, godteri og helst en unge under hver arm.
Her feires julaften fra syv om morgenen, kan ikke fly og shoppe da.

Samme her, ang. julaften. Mannen får ta seg av handling om noe må kjøpes inn i siste liten, jeg og barna skal bare kose oss (han sover lenge den dagen uansett, jeg MÅ stå opp tidlig for å få med meg mest mulig av julen). Men i år MÅ vi handle på lille julaften siden lønna ikke kommer inn før da.