Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 08:38   #46
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støtter dere veldedige organisasjoner?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Hva vil du at jeg skal kalle det da, Ulvefar? Det er det jeg alltid har trodd at den type organisasjoner som jeg siktet til her kalles - alle skjønte hva jeg mente i alle fall.

Jeg tenker også litt som Ulvefar, eller i alle fall assosierer jeg "veldedig" mest med direkte nødhjelp, krisehjelp, utdeling av mat eller legehjelp i katastrofeområder og slikt. Kanskje er "ideelle organisasjoner" noe mer dekkende - i alle fall hvis man ønsker å regne med f.eks. Amnesty, Fremtiden i våre hender og politiske organisasjoner.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat