Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 23:59   #229
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Jeg har for øvrig så godt som utelukkende positiv erfaring med å si fra om bilsikring.

Treåringen i barnehagen til Frøkna hadde fore eksempel ny motorsykkelhjelm under en uke etter at jeg hadde orientert henne om at det er både forbudt og potensielt livsfarlig for treåringer å sitte på scooter med sykkelhjelm. Og jeg har aldri observert en av Frøknas små venner uten bilstol mer etter at jeg sa til moren at Trygg Trafikk anbefaler bruk av stol til 150 cm.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat