Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 22:26   #206
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Så lovbrudd er og blir et lovbrudd for deg? Nå er det tross alt bare mennesker som har lagd disse lovene(og nå snakker jeg helt generelt lover, ikke bilsikring) og man kan være uenig i enkelte lover. Det betyr ikke at det alltid er like lurt å bryte dem, selvfølgelig, med tanke på straffemessige konsekvenser.

Så du er uenig i at barn skal sikres i bil?

Og hvorfor bare med tanke på straffemessige konsekvenser? For å være helt ærlig skjønner jeg hvorfor loven er slik den er, og grunnen til at jeg sikrer barna mine har ingenting med frykten for straffemessige konsekvenser å gjøre.

Og, ja, et lovbrudd er et lovbrudd.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat