Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-08, 10:52   #54
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Jeg har ikke IJ-støvler, men jeg ville ikke sagt nei takk om jeg fikk det i gave, liksom. De ser penere ut enn mange andre støvler. Jeg har knallgrønne Vikingstøvler, sånne retro-støvler, eller hva det heter, men de er tynne og kalde. Jeg bruker dem bare når de regner og i tillegg er mildt. Jeg bor i Stavanger. Det regnet i tre måneder i strekk i fjor vinter. (Eller var det i forfjor? ) Jeg savner et varmere alternativ, men jeg har såpass mye fottøy at jeg ikke har planer om å anskaffe IJ-støvler. Dessuten hadde jeg nok ikke greid å bestemme meg for farge. :beslutningsvegrer:

Jeg har hvit regnkåpe. Ikke IJ. Den fikk jeg av min mor som mente at jeg måtte ha en regnkåpe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat