Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-06, 22:42   #76
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har lest testen, men valgt Kitchen Aid likevel. Den har et bra testresultat alt i alt. Kjenner folk som har den og er veldig fornøyd. (Og min kjøkkenguru Nigella Lawson bruker den - er den bra nok for henne er den sikkert bra nok for meg). Om den ikke tar like mye deig som de som tar aller mest, holder det likevel til mitt bruk.
Det har også litt å si for meg at den ser fin nok ut til å stå framme på benken, det senker terskelen for bruk ganske mye. Og dette er nok den eneste av dem i testen jeg ikke ville puttet i et skap. At den er tung spiller ingen rolle så lenge jeg ikke skal drive og løfte på den.

Dette er grunnen til at jeg kjøpte den også. Jeg orker ikke å løfte den inn og ut, og orker ikke å ha en stygg maskin på benken. Og det valget angrer jeg ikke på.

Men den ER utvilsomt en mye dårligere maskin enn KenWood. Jeg irriterer meg litt over at den bare tar godt og vel en kilo mel om gangen, altså to brød. Vi baker 8 brød i slengen, så da tar eltingen betraktelig lenger tid. Kvaliteten over tid er sånn middels. Vår har en bolt som driver og hopper ut (den er 5 år gammel). Mammas Kenwood har virket prikkfritt i 20-30 år.

Men jeg syns ikke den vandrer noe på benken? Mammas Kenwood vandrer mer.