Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-08, 14:51   #67
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det siste tabu?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

For oss som ikke får mer enn ett barn, så er det ikke til å nekte for at det ser ut til å være egoistisk i andres øyne. Det er nesten så egoistisk og så dårlig gjort overfor poden, at vi burde ha forutsett det før vi fikk ham, og forblitt barnløse.
.

Den kjenner jeg på noen ganger også. Ikke så ofte, og ikke slik at det går veldig inn på meg, men det skjer. Det er flere som mener at jeg like gjerne kunne latt vær å få poden siden jeg ikke har tenkt å få flere barn.