Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-08, 09:29   #90
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødsel

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Da vi var på omvisning på føden mot slutten av første graviditet, sa jordmor til oss: "En fødsel er ingen eksamen. Det er fint å ha tenkt igjennom forskjellige alternativer, men det er ingen grunn til å bli skuffet hvis ikke alt går som dere har tenkt. Det eneste viktige er å få mor og barn igjennom fødselen friske og sunne." Det forholdt jeg meg til og det har gått helt fint med meg. Det høres rimelig dustete ut med hele permer med ønsker og råd, man er jo dømt til å bli skuffet.

Det var fint sagt av jordmoren. Jeg får inntrykk av at noen skal gjøre det mest mulig riktig, og føler seg mislykket hvis det ikke blir den perfekte føde under vann uten smertestillende-fødselen de har sett for seg. Er ikke hele poenget å få ut ungen egentlig, ikke om det blir gjort på den ene eller andre måten, med og uten Guccibag og hvalsang på medbrakt cd-spiller.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat