Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-08, 22:53   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det siste tabu?

Jeg har to venninner som hele tiden har forkynt at de ikke skulle få barn. Det tok meg noen år å tro på dem. I begynnelsen av 20-årene er vel det noe ganske mange kan finne på å si, men jeg ser i dag at det er rett valg for dem. De lever liv som ikke lar seg kombinere med barn, og liker å leve sånn. Men de forteller meg begge at de får mange og høylydte protester fra folk som bare perifert kjenner dem.

Jeg synes det er helt greit at noen velger å ikke få barn. Så lenge de ikke skal smøre tykt på om hvor uendelig fint det er med all friheten sin. Så lar jeg også være med å legge ut i det vide og brede hvor givende det er å ha unger. Vi har nok å snakke om allikevel.