Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-06, 08:51   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Må også si at likhet for loven er noe jeg savner inne på NM. Fks ble min signatur slettet tre minutter etter at jeg hadde forandret den mange mange ganger. Mens en nær venninne av h.admin fikk beholde sin -som inneholdt samme "forferdelige lovbrudd"- i ukesvis, enda jeg gjorde oppmerksom på den flere ganger. Fortsatt er det mange mange med samme "forferdelige lovbrudd" som meg der inne - som får lov å ha sin ifred. Og å diskutere denne regelen? Nei det kan man ikke - da må man ta det opp med admin.

Og at mailadressen de oppgir til admin ikke funker? Og at man ikke får svar derifra uansett?

Det blir rett og slett for dumt. Og at noen syns det er veldig gøy og herske og styre blir ve-eldig tydelig.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat