Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-08, 13:10   #7
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alkohol til maten på julaften

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg sitter her og tenker over hvor utrolig heldig jeg er, som aldri reflekterer over om det serveres alkohol eller ikke til et måltid. Jeg har ALDRI opplevd å tenke at "oj, hvorfor serverer de ikke alkohol?" eller "hjelp, her burde det IKKE ha vært servert alkohol". Det er tydelig at jeg har vært skånet for enhver form for alkoholmisbruk og derfor selv har et ufattelig avslappet forhold til alkohol. :counts her blessings:

Er nok litt der jeg også. Tenkte litt på det i dag når tråden poppet opp igjen. At noen faktisk drøfter noe sånt i seg selv, er ganske spesielt fra mitt ståsted. Forstår jo at noen kan ha erfaringer med fyll og derfor er veldig skeptisk til alkohol generelt. Men for meg har alkohol hjemme kun vært knyttet til positive minner.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat