Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-08, 14:13   #104
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off av juletråden: Gifter folk seg i kirken fordi det er fint der?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Samtidig så er det jammen meg enkelte som egentlig ikke tror på noe annet enn den personlige lille guden som alltid er enige i hva de gjør. Og det er vel noe av grunnen til at mennesker med høy moral og godhet finner man i like stor grad utenfor som innenfor de religiøse systemene.

Ja. Nettopp. Det er de! De som bruker det som en slags blankosjekk.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Synes ikke du at trossamfunn og religioner skal få bestemme sånt selv, altså? Jeg synes liksom det må være noe av vitsen ved å være en religion, jeg.

Jeg synes de skal holde seg til det de har sagt og ikke være så populistiske.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jada, det har du. Jeg synes bare det er så pussig å ha slike kjepphester på andres vegne, på en måte.

Hm. Jo. Men det er egentlig ikke på andres vegne, det er på egne. Tro&Håp og denslags er big deal for meg. Hva andre gjør er forsåvidt klinkende likegyldig, men jeg forbeholder meg retten til å TenkeMitt™

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat