Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-08, 13:29   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off av juletråden: Gifter folk seg i kirken fordi det er fint der?

Jeg kjenner mange som gifter seg i kirken fordi de vil ha en tradisjonell ramme rundt bryllupet og fordi kirken er finere enn tinghuset. Ofte følger stort selskap og mye festivitas, og oftest har ikke brudeparet satt sine ben i en kirke siden de ble konfirmert. Jeg tror ikke det er uvanlig at mennesker som ikke er kristne velger kirkebryllup fordi de syns det er finest.

Personlig liker jeg meg svært dårlig i kirker og ville aldri valgt å gifte meg eller gjøre noe som helst tradisjonelt rituale som vedkommer meg i en kirke. Det blir helt feil og jeg ville følt meg hyklersk. Også når jeg er i andres kirkebryllup som gjest så føler jeg at det er ubehagelig å være tilstede i kirken, høre på prestens tale osv.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat